♫♫♫♫♫هواداران مجید خراطها♫♫♫♫♫
.:: Your Adversing Here ::.

  • چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398برچسب:,
  • <-PostCategory->

تک آهنگ شنیدنی و فوق العاده احساسی شهادتینمو بخون با صدای مجید علیپور

دو حلقه تو انگشت تو جا نمیشه ای عشق من / شهادتینمو بخون حلقمو پس بده به من

دو تا آدم تو قلب تو جا نمیشه ای عشق من / من تو رو بالا بردمت تو هم منو زمین بزن

آهنگساز و تنظیم کننده : عزیز ایمانی / ترانه سرا : محسن زمانیان

 

مجید علیپور - شهادتینمو بخون

آهنگ جدید و شنیدنی سنگو بزن توی سرت با صدای سلطان درد به همراه برادرش

دسته بندی: تک آهنگ ایرانی, مجید علیپور

قصدم اینه شبیهه من نشکنه تو بال و پرت / سرت به سنگ نمیخوره سنگو بزن توی سرت

ترانه : محسن زمانیان / آهنگ و تنظیم : مجید علیپور / با صدای مجید علیپور به همراه وحید علیپور

سنگو بزن توی سرت - مجید علیپور

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سلطان درد با نام چه بد رسمیه

دسته بندی: تک آهنگ ایرانی, مجید علیپور

آهنگ فوق العاده احساسی و شنیدنی مجید علیپور با نام چه بد رسمیه
نام ترانه: چه بد رسمیه! / ترانه سرا:محسن زمانیان / ملودی و تنظیم : مجید علیپور
چه بد رسمیه -مجید علیپور

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید علیپور با نام game-over

دسته بندی: تک آهنگ ایرانی, مجید علیپور

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید علیپور با نام game-over

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

ترانه:محسن زمانیان / آهنگ و تنظیم:مجید علیپور

دخترک بی چشم و رو از توی زندگیم برو / فقط دعا کن شب و روز جایی نبینمت تو رو

از وقتی رفتی زندگیم سراسر عشق و حال شده / به کوری چشم شما یه تار مو کم نشده

game-over آهنگ جدید مجید علیپور



نظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر فراموش نشود

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب