♫♫♫♫♫هواداران مجید خراطها♫♫♫♫♫
.:: Your Adversing Here ::.

  • چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,
  • <-PostCategory->

دانلود آهنگ جدید و بسیار متفاوت و احساسی به من وفا نکردن

دسته بندی: تک آهنگ ایرانی, مجید علیپور

متفاوت ترین آهنگ احساسی مجید علیپور با نام به من وفا نکردن ( شاه وفا )

ترانه سرا:محسن زمانیان / آهنگ و تنظیم : مجید علیپور

به من وفا نکردن -مجید علیپور

دانلود آهنگ جدید و جنجال برانگیز مجید علیپور با نام سه ضربه ی خنجر

دسته بندی: تک آهنگ ایرانی, مجید علیپور

تک اهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید علیپور

آهنگ احساسی و جنجال برانگیز سه ضربه ی خنجر

ترانه سرا : محسن زمانیان / آهنگ و تنظیم : مجید علیپور

الهی کور شه این چشام که اشک چشماتو ندید / به خاطر خیانتم کارت اتاق عمل کشید ...

سه ضربه ی خنجر-مجید علیپور

دانلود آهنگ جدید و احساسی در هم شکسته با صدای سلطان درد

دسته بندی: تک آهنگ ایرانی, مجید علیپور

تک آهنگ غم انگیز و احساسی مجید علیپور با نام در هم شکسته

ترانه سرا : محسن زمانیان / آهنگ و تنظیم : مجید علیپور

این آهنگ بسیار زیبا به مناسبت تولد مجید علیپور تقدیم به تک تک هواداران

شب تولدم-درهم شکسته -مجید علیپور

دانلود اثر جدید و متفاوت از مجید علیپور با نام خسته شدم از غم

دسته بندی: تک آهنگ ایرانی, مجید علیپور

آهنگ متفاوت و بسیار زیبای سلطان درد با نام خسته شدم از غم

ترانه : محسن زمانیان / آهنگ و تنظیم : مجید علیپور

شخسته شدم از غم-مجید علیپور



نظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر فراموش نشود

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب